Framtiden är balanserad

 
 
 
Den här helgen har varit lite obeskrivligt grym faktiskt. Signade som sagt med agentur. Och igår var jag på ett möte som gick väldigt bra. Jag kommer uppträda på Edinburgh Fringe denna sommaren det kommer bli ett sånt äventyr. Dels har Skottland vart med på min lista över platser jag vill besöka. Och dels är Edinburgh Fringe den största festivalen för scenkonst i VÄRLDEN. Smaka på de. Kommer vara en otroligt bra och lärorik upplevelse för både min karriär och för mig personligen.
Och om saker går bra under festivalen kan de vara möjligt att vi turnerar med föreställningen vilket också vore magiskt... men, ska försöka inte gå händelser i förväg haha. Här och nu som gäller.
 
Något som jag ofta påpekat tidigare i mitt liv är att "när jag blir för glad, blir jag så hypad så jag typ mår dåligt" vilket folk har haft svårt att förstå. Kanske även jag själv. Men jag har insett och äntligen förstått vikten av balans i mitt liv. Att vara exalterad är inte detsamma som att vara lycklig. Lycka är lugn. Är en överdrivet uppåt eller neråt är en i obalans. Jag kommer inte låta bli att vara exalterad när bra saker händer men jag kommer inte låta mig lyfta från planeten och sen slå hårt i marken. De kan jämföras med droger, en får ett rus och sen så blir en otroligt låg efteråt och måste jaga nästa rus igen. De är inte hälsosamt. När jag börjar lyfta kommer jag helt enkelt jorda mig med hjälp av meditation och återgå till balanserat tillstånd igen. Sen jag fick den insikten har jag börjat må så mycket mycket bättre. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: