SCI FI WORLD 2018

 
 
 
Så var det dags för den årliga mässan igen, Sci Fi World. Detta året gick jag som Eleven från Stranger things. Jag var säkert en av de sista på den hypen men bättre sent än aldrig, jag ÄLSKAR verkligen den här karaktären. Fåordig men djup och empatisk. Natten innan mässan skulle jag dock stressa ihop de sista på klänningen och då krånglar SJÄLVKLART maskinen så jag får sy för hand. Hann inte göra klart den helt men blev ändå nöjd med helheten. 
Sara var med såklart och även min brorson som tävlade detta året med sin Kylo Ren Cosplay. Jag var världens stoltaste faster. Tyvärr vann han inte men publiken gillade honom mycket då de jublade mycket när han kom ut. Men mest jublade nog jag haha. 

Och som vanligt tog jag alldeles för mycket bilder. Nästan 900 bilder. Vet inte hur jag ska orka eller ens hinna gå igenom alla bilder jag tar, får kanske ta ett fotobreak några dagar för säkerhets skull :{
 
Här kommer några iallafall.....
 
 Den här Jack Sparrow måste vara en av de mest imponerande cosplayern jag sett. Han hade även satt sättet han för sig på. De enda som pajade illusionen var dialekten. Sen när är Jack, skånsk!? 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: