KARNEVALEN ÄR LÖS

 
 
Min vän fråga mig dagen innan om jag kunde tänka mig filma en trailer inför deras kommande spelning. Klart jag ställde upp. Älskar spontant. Och saker som skiljer sig från annat en gör. Vi filmade inne i Kvilles saluhall där giget äger rum den 3e Mars. Saluhallen var även öppen för besökare så när tåget av sprudlande, färgglada karnevalmänniskor dansade genom hallen resulterade det i många mobiler och selfies. 
Därefter skulle vi egentligen dra till teatern men de slutade med att jag åkte hem och däckade då jag var så himla slut :') 
 
Meeen, hur har eran helg varit? Bra? Dålig? Lagom? Helt sjuk? Bananas? Bra hoppas jag men en helg får komma i alla former. Jag är nyfiken, tell me! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: