MÅL 2019


Året börjar lida mot sitt slut och som tradition jag brukar avsluta med är att blicka framåt och spå min framtid. Vad vill jag göra och vad vill jag att 2019 ska bestå av? Utan någon press på mig själv..
Mitt värde är inte kopplat till min prestation, jag är alltid bra oavsett.
 
 
 
 
MÅL 2019:
 
- Skaffa en agent 
- Gå med i teatergrupp / få igång den vi håller på starta, London.
- Teaterproduktion på stor scen i London
- Utbytesprojekt med TC
- Spela in film med Dropouts
- Börja producera intervjuer med inspirerande människor
- Bli årets Göteborgare/ få egen spårvagn
- Börja lära ut & ha workshops
- Utveckla mitt ledarkskap
- Uppnå balans / bra rutiner
- Bli stark i mig själv
- Köra standup 
 
 
Det som är på min hjärna är kreativitet och ambition för tillfället så de färgar mina drömmar och förhoppningar för 2019. De kommer bli ett år fokuserat på karriär och arbete. Kan låta som robot-snack men jag är exalterad och taggad på att skapa, nätverka och bygga upp något. 
(Kan komma att fyllas på fram till årets slut.)
.... 
Vad är era mål / nyårslöften för 2019 ? 
 
 
 
 

Sammanfattning av 2018:
 
Regissera och producera min kortfilm   
Inte gjort än, skjutet på framtiden.
Flytta till London eller Gotland     
Så stolt över mig själv att jag tog steget. När jag skrev detta mål kändes de långt borta men
nu bor jag i London och saker går framåt. Viktigt att våga satsa.
Teaterföreställning med Teater Chill
Vi gjorde de och de var otroligt lärorik upplevelse.
Skriva/regissera en musikal 
Inte än. Vore fortfarande kul dock.
Resa till något nytt ställe 
Sett många nya platser iaf 
Vara med i en utländsk produktion
Yes. Och mer kommer de bli. Vägen är upp.
Var ute i naturen, ha mer prestationslös tid
Haha, far from it tyvärr. Storstadslivet...
Rida på islandshästar
Nope. Kanske till sommaren 2019?
Utforska min spirituella sida
Hänt massor.
Bryt mönster, var spontan, testa nytt 
Om jag har, allt har vart helt galet nytt och mönsterbrytande.
Sök till Vancouver Film School 
Vet inte om jag kommer söka till skolan men vill fortfarande bo i Vancouver.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: