Standup comedy debut

 


Den här bilden speglar perfekt hur jag kände mig igår. Denna hade nämligen sin Standup Comedy debut. 
Var som sagt på Workshop med teater-familjen och vi hade två dagar (TVÅ DAGAR!!!!!)  på oss att skriva ett manus och träna in för att sedan framföra de. Asså, nervositeten i lokalen var HÖG. Folk hoppade omkring eller nervöskissade/rökte innan. Och de var både de värsta och roligaste jag gjort typ! 
Och jag var så stolt över alla andra, sjukt imponerande att se. Tänk, alla var nybörjare men nivån var hög! Även workshop-ledaren var impad och hoppades någon av oss skulle fortsätta på de spåret. 

Och jag har redan lovat min vän att köra ute på klubben.... WHY!? Haha. 
Nej, men ska finslipa mitt material tills dess och krossa stället. Fick äntligen plocka fram min mörka sida och prata om sådant som en kanske normalt inte ska prata om. Typ mord och död.... Så, ses på klubben helt enkelt. Om ni vågar, hehe. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: