VECKA 19 | 2017

Utsikten från mitt fönster efter en sen arbetskväll.
 
Var på second hand och tänkte såklart inte köpa något...
Kom hem med en hel kasse böcker och en fin tröja. Ups.
 
Bytte de tråkiga knopparna i köket till dessa fina. 
 
Vacker kväll när jag promenerade hem efter teatern + plus den första plantan stack upp ur jorden.
 
Var på middag tillsammans med Fängelset + Arena 29 (och några till) för att tacka av vår ljudtekniker Roger som flyttar till Berlin.
 
Under lördagen var de värsta feststämningen, haha. Iallafall på SnapChat.
 
Var ute på landet hos min bror + hans familj. Min brorson var precis hemkommen från Polen så vi kollade igenom alla bilder från flera koncentrationsläger. De var en stark upplevelse för honom och bara genom att höra och se bilder blev jag själv väldigt påverkad. Måste åka dit själv. Viktigt. .
 

 
Veckans sämsta: Har fått flera panikångestattacker. Kan inte förstå vad som triggat detta just nu. I övrigt mår jag SJUKT bra liksom.
 
Veckans bästa: Har knytit väldigt bra kontakter och har nya projekt på gång som jag är taggad inför. Och jag har känt en stark känsla av att jag påverkat och gjort nytta för andra (utan att gå in på de för djupt) och den känslan är som knark för mig.
 

Postat av: Anonym

Är så himla nyfiken på nya lyan 😍

2017-05-17 @ 14:04:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: