Jag har blivit mamma!

 
 
 
Glad tisdag (skrev måndag först men sen kom jag på vilken dag de va, doh) kompisar!
 
Här kan ni se de senaste Second hand-fynden. Min plan var som vanligt att inte köpa något utan snanare kolla en sväng bara (yeah right). Istället kommer jag fram till kassan med hela famnen full med böcker så de bara flyger åt alla håll. Fantasy/filmnörden i mig gick loss totalt. Jag hittade den ena efter den andra och sen fanns det inget stopp liksom. Och kan vi ta en sekund för denna Lusekofta! Velat ha en så länge och igår hittade jag en jättefin. En sån där perfekt vandra i skogen/sitta framför lägerelden tröja. Stor och mysig.
 
Och mina plantor har äntligen börjat sticka upp ur jorden och jag blir sådär överdrivet lycklig. Jag har blivit med plantbebisar!! Sen bilden togs (igår) har de stuckit upp ännu mer. De växer så snabbt :')
 
 
Plantbebisen.

Postat av: Anonym

När kommer veckans då? 😄

Svar: Haha den kommer :) Pågående vecka är rätt intensiv så de dröjer aningen men den kommer.
PladderMF

2017-05-14 @ 23:49:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: