HAMMARKULLEKARNEVALEN

Paaaaarty.
 
 
Såhär såg lördagen ut i färgens och dansens tecken. Det var första gången jag varit på Hammarkullekarnevalen efter att ha bott i Göteborg över 20 år och det är så härligt med den här kulturfesten. Vädret visade sig från sin bästa sida och jag fick min första "brännskada" för i år. Min skandinaviska hud och solen hatar ju tyvärr varandra trots att jag smetar in lager efter lager med solskydd...
Efter karnevalen så gick jag på Teater Smuts Demokratifest och Wow! Det var en upplevelse utan dess like.
De jobbar på en ny föreställning och ville testa sina idéer. När den framtida föreställningen kommer: Gå och se den! Kan lova att de kommer bli fantastiskt. 
 
 

Postat av: Anonym

När kommer veckans? 😄

2017-05-29 @ 00:20:31
Postat av: Anonym

Snart? Hehehe

Svar: Den är uppe nu! :)
PladderMF

2017-05-31 @ 17:45:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: