VECKA 9 | 2017

Fick en fin present. Perfekt för en nörd. Måste bara hitta en plats att sätta den på.
 
Jobbade på Fängelset. Denna gången spelade Chelsea Grin, Betraying the martyrs, Void of vision och Make them suffer. Stället var fullt på folk så det var en intensiv och kul kväll.
 
Innan hade jag varit och fikat med en vän jag inte träffat på ca 8 år också. Vilken grej.
 
 
Det har varit mycket tända ljus och kattmys.  
Dock inte i en kombination. De är inte bra. Håll ljusen och katterna separerade.
 
 
Skulle åka till teatern men jag var sjukt trött och bestämde mig för att ha en filmkväll istället. Det händer faktiskt inte ofta. Mina hemmakvällar brukar spenderas med att redigera bilder, skriva, planera, sy, pyssla osv. 
 
 
På fredagen hängde jag med Teatergruppen och vi jobbade med ilska.
Var helt trött och mör i kroppen när jag kom hem. Känslor är energikrävande.
 
 
Promenerade hem från dansen. Vi fick skapa våra egna dansar utifrån en text.
När jag kom ut föll snön och det blåste hårt i ansiktet på mig. Men utsikten var fin.
 

 
 
Veckans sämsta: Energin. Jag har känt mig orkeslös och haft svårt för att ta mig för saker hela veckan.
 
Veckans bästa: Att jag är tillbaks till Teater Chill efter flera veckors uppehåll. Saknat teaterfamiljen massor. Och även att jag lyssnar på min kropp när den säger ifrån och vilar/pausar istället för att ta på mig massa uppgifter.
 
Veckans övrigt:  En uppenbarelse, har blivit helt tokig i popcorn den här veckan. Även lärt mig att jag är helt värdelös på att tillaga dom. De är till synes enkelt men antingen blir de för lite poppade eller brända för mig så när jag häromdagen lyckades poppa PERFEKT kände jag mig sjukt nöjd.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: