Stirrat in i symaskinen för länge..

 
 
Jag vet inte hur många timmar jag suttit och stirrat in i symaskinen samtidigt som keltisk musik har ekat i lurarna men mitt huvud börjar kännas lite skumt. Tappar tid och rum liksom....
Här får ni en liten kik på projektet jag jobbar på iallafall. Ogillar egentligen att visa ofärdiga saker men jag gör ett undantag. Hittade förövrigt tyget (som egentligen är ett par gardiner från början) second hand för en billig peng och tänkte att de här blir perfekt till en lite mer högtidlig och adlig klänning. Fick med mig ett annat tyg hem som ska bli en kappa men de har jag inte börjat på ännu :'))  Denna ska fållas klart, strykas etc... sen ska de dekoreras och på med vackra band för att göra den extra lyxig. Ser fram mot att bära de färdiga kreationerna ute på något kul event! 
 
Och kompisar! Gotland/Medeltidsveckan är bokat nu :** Yey!!!  Ska dit med tre andra Medeltidare :)) 
Ska ni till MTV i sommar?  Ses vi där? 
 
 
 
Och tillbaks till maskinen igen....

Postat av: Anonym

Varför bloggar du inte? :( kommer ingen veckosammanfattning?

Svar: Ledsen för uppehållet :// Har varit väldigt sjuk så sammanfattningen från förra veckan uteblir tyvärr. Men är snart tillbaka!!
PladderMF

2017-03-23 @ 19:08:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: