Mat som lagar sig själv

 
 
Hej......
 
Ni har märkt att det varit tyst här. Jag åkte på värsta maginfluensan någonsin och har varit helt bortkopplad från resten av världen i princip. Jag var knappt en människa. *Tyck synd om mig*
Nu börjar de bli bättre, aptiten börjar bli återställd så då tänkte jag testa att laga pulled pork för första gången. Väldigt simpelt men tar det sin lilla tid. Ska vara inne i ugnen 4-5 timmar. Dock är det en perfekt söndagsmiddag. Släng in käket i ugnen och pyssla med annat under tiden. Älskar mat som lagar sig själv.
 
I övrigt ligger jag efter med ALLT i livet. Har verkligen lagt allt på is den här veckan och nu när jag är tillbaks kommer jag få ta igen massor. En dräkt ska hinnas klart, ett manus måste skrivas osv osv...
Men nu ska jag bara njuta av denna goda middag. Stress löser inget.
 
 
Hur har eran helg/vecka varit? Saknat er.
 

Postat av: Iza Palm

Varit en städsöndag idag, med lite äventyr efteråt. Igår så såg jag filmpremiärer i Luleå, och träffade Jonna Jinton, en stor förebild/inspirationskälla. Mycket fin helg ! :)

Svar: Låter som en helt perfekt helg ju :') Va roligt att träffa Jonna! Hon är ju helt fantastisk duktig och grym på alla sätt! :O
PladderMF

2017-03-26 @ 19:10:39
URL: http://norrskensskytten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer det veckosammanfattning ändå? Saknar dom!

Svar: Tyvärr inte denna gången! Nästa vecka kör jag på som vanligt igen :))
PladderMF

2017-03-26 @ 19:58:43
Postat av: Iza Palm

Var en alldeles lagom helg !! :D

Svar: Härligt härligt :))
PladderMF

2017-03-27 @ 15:51:32
URL: http://norrskensskytten.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: