Frost slutar som andra världskriget

 
 
 
Jag och brorsan gav vår Brorsdotter biljetter till Frost On Ice i julklapp så vi kunde gå tillsammans.
Hon är som de flesta andra unga barn - galen i frost. MEN tror fan jag var mest i extas trots allt...
När showen började så kunde jag knappt hålla tårarna inne. Det var så magiskt och vackert! 
Det föll snö från taket, det var eld/explosioner, vackra isdans nummer och alla låtar/karaktärer från Frost såklart. Lyckliga barn som sjöng och dansade med. Dessutom fick jag dela det tillsammans med familj.
 
Minus för de ONDA försäljarna. Och då menar jag verkligen djävulskt onda. 
Efter föreställningen stod det ballongförsäljare strategiskt placerade vid VARJE utgång. Alla barn som kom ut lyckliga från föreställningen hamnade direkt i böna och be-mode. "SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA. JAG VILL HA BALLONG"  De barn vars föräldrar lyckades övertalas fortsatte ut lyckliga. Största delen av horden barn kom dock gråtandes/skrikandes ut ur Scandinavium. Var som värsta andra världskriget historien, ingen överdrift. Det låg barn i snöhögarna/på marken utanför och grät överallt så de flesta föräldrarna blev tvungna att slänga ut 80 fucking spänn på en ballong för att inte deras barn sista minne av kvällen skulle vara tragedi. Som sagt- onda försäljare. Och deras försvarstal...  "Let it go, let it gooooo" 
 
 
Passar på att slänga in en helt orelaterad bild jag tog när snön prydde vår mark.
Nu är den nästintill borta igen.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: