Årets första snö

 
 
 
Ni anar inte hur lycklig jag blev när jag vaknade på morgonen och såg att hela min värld var vit. Ännu gladare blev jag när de bara fortsätta komma mer och mer hela tiden. Stora flingor i massor.
Måste åka pulka, göra snöänglar, bygga snögubbar och ha massa snöbollskrig nu! Jag har längtat så länge och tänker ta vara på varje sekund av de. Lustigt att en kan bli såpass lycklig av något så vardagligt men det är något magiskt med en värld som plötsligt förvandlas.
 
Mina katter var mindre positiva dock. Det var spännande när flingorna föll ner från himlen men oj så blött och kallt väl nere... 
 

Postat av: Mogge

Älska snön, allt blir så mycket finare! <3 jag studsa ut på promenad direkt jag såg snön, myyys att höra knastret under skorna :D Snögubbar, snölyktor, snönollskrig åh vinter <3

Svar: Samma här! Det är hur underbart som helst :D :D
PladderMF

2017-01-04 @ 23:57:55
Postat av: Miss Baby Peaches

Men asså, bilderna på dig! SÅ fina! Älskar effekten av snön!

Svar: Åh tack så mycket! Kul att du gilla :) :)
PladderMF

2017-01-05 @ 16:04:37
URL: http://babypeaches.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
PladderMF

2017-01-05 @ 16:27:09
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: