SVT, London och brist på tid.

 
 
 
Hallå. Tycker det är tråkigt att bloggen får eka tom som den gjort det senaste.Har varit mycket att göra det senaste kombinerat med sjukdom så då har jag mest tvingat mig igenom de som måste göras. I övrigt är det kul saker på gång. Jag har ett antal fotograferingar som det snackas om. Jag och en vän arbetar med en pjäs som vi ska sätta upp tillsammans med vår teatergrupp. Har fått mycket jobb som resulterar i välbehövda stålar och imorgon ska jag till exempel på kostymprov för en TV-serie som kommer sändas på SVT. Det är en kul tid att vara vid liv. Bortsett från all sjukdom.
 
Och jag har under en längre tid velat flytta till London, det vet ni. Det har jag nämnt tidigare. Och under ett häng med vår teatergrupp nämnde jag detta för en kamrat och lite skämtsamt "ska du med eller?" varpå hon svarade typ "JA! Är du seriös? Asså, Jag är helt seriös" Och även om min förfrågan var skämtsam, så var jag ändå seriös. Min tanke har länge varit att jag skulle behöva ha med mig en vän för att kunna genomföra detta då hyrorna i London är utom denna världen, I need a partner liksom. Vi pysslar både med teater/film och är kreativa varelser så bara tänk vad vi skulle kunna åstadkomma i London.
Så nu gäller det att fundera över allting i praktiken då jag inte har NÅGON erfaranhet utav att flytta till annat land. Hur en skaffar lägenhet, jobb, plugg och så vidare. Detta får ta sin tid. Om ett år kanske, vem vet?
Får se vart en hamnar tillslut. Kanske likaväl slutar upp i Ängelholm. Som sagt...vem vet.
 
melinforvaltning.se
 

Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut mer av bilderna du la ut på instagram här? 😁

2017-02-15 @ 17:48:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: