Filmfestivalen och Volontärarbete

 
 
 
Jag är inte så aktiv här just nu, som ni kanske märker. Det är mycket saker som sker så detta är inte min prioritet direkt. Dock är jag sugen på att fotografera och leka loss så jag får försöka avsätta lite tid för de.
Denna veckan är det Filmfestival i Göteborg, tanken är att försöka hinna hänga där en hel del också.
Ska bland annat gå på vänners film imorgon, den heter "Allt för dig, bror"Se den!!  (Om det här var menat som en snäll förfrågan eller ett allvarligare hot får ni själva avgöra)
 
Börjar även jobba som volontär i Biskopsgården och jag kommer hänga där varje vecka framöver. Som jag nämnt var jag där på Julafton och jobbade också, vi ordnade ett julaftonsfirande för hemlösa, flyktingar/nyanlända, fattiga, ensamma osv. och det gav mig så himla mycket att jag gärna vill fortsätta hänga där. Skulle gärna lägga mer tid på att hjälpa till, framförallt när det kommer till migration. Har fått mängder med nyanlända vänner och det finns så mycket att lära där MEN jag försöker se upp med att dra på mig för mycket. En sak i taget liksom. Jag har en tendens att bli manisk i vissa perioder och bara fokusera på det jag vill göra och inte på hur realistiskt det är för att sedan ha låga perioder där jag ångrar att jag drog på mig allt. Lite bipolärt sådär.  
 
 
hilaw.se

Postat av: Anonym

Kan du inte göra veckosammanfattningar som många andra har börjat med?

Svar: Jo faktiskt, varför inte :) Tack för idén!
PladderMF

2017-02-10 @ 16:28:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: