Who run this world?

 
 
 
Life update.
 
Jag är inte så aktiv här längre. Eller de kanske bara känns så för mig?  Kanske verkar mer aktiv än jag känner mig. Har tappat kollen helt.
Nåväl. Mitt liv består rätt uteslutande av teater just nu. Jag läser teater och feminism i skolan. Sedan åker jag ut till Angered och är med i en teatergrupp där. Vid sidan av de försöker jag bolla alla andra projekt jag har i rullning. Och jag gillar de. Gillar att ha mycket på gång. Att vara aktiv. Att känna viden i håret.
 
Idag ska jag hämta hem mina katter. Ni kan inte ana hur mycket jag saknat dem! 
Var ett halvår sen jag kunde känna deras tassar och fluffiga päls mot mig. Det är mina bebisar liksom. Känt mig som en mamma utan sina barn och de har tärt på mig. ÄNTLIGEN ska jag få ha dem hos mig igen och jag kunde inte vara lyckligare över de. 
Kan utan att överdriva säga såhär, att se random katter ute på stan har varit en prövning de senaste halvåret. Har velat plocka upp varenda en och tvågsgosa dem i abstinens. Men idag ska jag gosa mina till max och de kommer se plågade ut och önska de var döda i princip!  
 
Ska förhoppningsvis få hem objektiv idag också. Kan jag ta bilder igen! 
Mitt favvvo/allround-objektiv är ju väck men det är alltid något att pyssla med.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: