Blod och piano

 
 
 
Och här har ni ännu en look! 
 
Asså, jag älskar ju halloween av hela mitt hjärta. Och jag älskar att resten av välden omkring mig har fått upp ögonen för denna "högtiden" som innan inte få den uppmärksamhet som jag tycker den borde.
Att utan konstigheter kunna kleta in sig med blod en vardag är underbart om något. Skulle vilja hinna med någon ordentlig Halloween-fotografering detta året men jag tror inte den tiden / energin finns tyvärr. Men man ska aldrig säga aldrig såklart. 

Apropå ingenting..
När jag var yngre spelade jag piano, mina skillz var inte så utvecklade men hjälpliga. Kunde grunder och kunde dra iväg några låtar iallafall, haha. Och nu har jag fått tillbaks suget och tänkte försöka ta upp det där igen. Har glömt så sjukt mycket så jag kommer i princip få börja om på noll men de kommer bli roligt att återhämta förlorad kunskap och förhoppningsvis bygga på den ännu mer.
Har en gammal elorgel hemma som jag kan spela på. Ett vanligt piano är mycket trevligare då de saknar alla knappar och finnesser som jag inte orkar med. Det både ser vackert ut och låter vackert tycker jag personligen men man tager vad man haver. 
 
feurich.se
 
 

Postat av: Mogge

Underbara utklädnader du gjorde för Halloween! Du är ju så fin! 😊

Hej o hå plinka på, piano är ju så underbart fint :D Kör så det ryker! :)

Svar: Tack så mycket!! :) KUl att du gillade!
PladderMF

2016-11-03 @ 16:56:21
Postat av: Ellen

Åhh så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket!! :)
PladderMF

2016-11-03 @ 17:22:38
URL: http://ellensofiasahlberg.blogg.se
Postat av: Marcus

Fantastiskt fin klänning! Ryckte dock till först, då jag såg "blodet", innan jag insåg att det var en del av din outfit för Halloween.

Svar: Hehe, tack så mycket! :) Ser de som något positivt att du ryckte till!
PladderMF

2016-11-04 @ 10:37:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: