Premiär!!!

 
 
 
Igår var premiärdagen av Rouge One och jag gick dit som Jyn Erso. Hade väldigt lite tid innan att sätta ihop min utklädnad men jag kände mig nöjd ändå.
 
Och filmen - Asså. My god.  Den var så himla bra! Den krossa Force Awakens. Ska låta alla intryck falla på plats innan jag kommer med ett fullständigt utlåtande men första intrycket - Gilla som fan.
Så glad att jag fick se den tillsammans med min brors familj. Min brorson hade PLUGGAT på ordentligt innan filmen och hade koll på all fakta och detaljer. Gissar att de kommer bli en hel del långa och djupa diskussioner när vi ses i helgen. 
 
 
Sammafattningsvis:  Se den! 
 

Postat av: Sandra

Asså din utklädnad blev så sjukt bra!

Svar: Åh, tack så mycket!! :) Roligt att höra <3
PladderMF

2016-12-15 @ 17:18:29
URL: http://tantsandras.blogg.se
Postat av: Anonym

När kommer din genomgång av året? 😍 Älskar dom

Svar: Den kommer i slutet av detta / början av nästa år :) Jobbar på den!
PladderMF

2016-12-17 @ 20:44:43
Postat av: Anonym

Och kan du inte börja lägga ut mer outfit bilder till vardags? Du har sjukt snygg stil!!

Svar: Tack!! :) Visst kan jag de!
PladderMF

2016-12-17 @ 20:47:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: