Medeltida Jul #2

 
Blev sjukt mycket bilder under Medeltida Jul så här kommer del 2.
Jag längtar, längtar, längtar tillbaks. Det var en fantastisk vecka och precis vad jag behövde. Lämnade mitt hjärta där och återfår det igen Vecka 32.
 
Trodde vi skulle blåsa bort när vi bestämde oss för att promenera längs Strandpromenaden men det var stilla. Dock sköljdes vi över av snöblandat regn men jag kunde inte bry mig mindre. 
De är något poetiskt över en grå strand full av stenar.
Hittade en sprakande eld utanför Kapitelhusgården //  Planschen som jag fick med mig hem.
Vi blev bjudna på afternoon tea på ett vackert hotell inrett med enbart gamla fina möbler. De var uppduktat med tea, kaffe, glögg, croissanter, ostar, kakor... allt.  Varför har jag inte gått på afternoon tea innan?
Modevisning.
Visby. Min plats i världen.
Marknad.
 Längs gränderna lyste vintermörkret upp med ljus.
Snöööööööööööööööö.

Postat av: Anonym

Varför flyttar du inte till Visby istället? :)

2016-12-23 @ 10:18:04
Postat av: Anonym

Varför flyttar du inte till Visby istället? :)

Svar: Hade gärna gjort det men de är inte läge just nu.. Vill satsa på karriären och där finns de för få möjligheter att göra saker inom film/teater tyvärr :/ Men jag kommer bo där i framtiden, när jag känner mig färdig med allt jag har på gång här!
PladderMF

2016-12-23 @ 10:18:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: