MITT EGNA KONTOR

 
 
 
De har varit rena rama sommarvärmen i London senaste dagarna. Bestämde mig för att sitta ute och skriva på mina olika projekt. Vart aningen distraherad av att njuta av vädret dock så blev inte lika produktivt som jag trodde. Men bra för själen, behövde ladda batterierna med solsken. Synd att jag och solen har ett sådant skevt förhållande bara. Jag älskar solen men solen gillar inte mig. Lyckades bränna mig...
 
Solen och värmen fick mig att få lite hemlängtan också. Sakna Göteborg och mina vänner där hemma. En dag som denna önskar jag vi kunde hänga. Sitta i timmar och prata om vad som helst. 
 

Postat av: Mogge

Heeeeeeeeeeelt underbara bilder i det här och vårkänslor inlägget ! <3 <3 <3 Du är magisk :D <3

Svar: Aww, tack så mycket!! Detsamma :))
PladderMF

2019-04-01 @ 02:35:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: