Livet genom mobilen #2

Heeeeeeeeej.....
Här kommer ännu ett sånt där mobil / vad fan pysslar jag med-inlägg.
 

Besökte British Museum för första gången. Såg massa coolt.
Fanns så mycket att se!! Mumier, skelett, miljoner krukor, vikinga saker.... you name it.
 

Gick till City of London äldsta kyrka på påsk. Går aldrig till kyrkan så såklart gjorde jag bort mig flertal gånger... och de finns på film - Woohoo!! 
 
Och måste avslöja.... prästen läspade! Kan varit något av de mest adorable någonsin.
Han tala och sjöng med väldigt proper brittisk engelska och läspade. 
Älskar människor som har egenheter och saker som utmärker dom, de är fint.
 
 
Skrev en lista över saker som gör mig glad. Tog sjukt mycket längre tid än jag trodde haha.. hann typ kolla klart en film samtidigt. Men tips! Bra att påminna dig om vad som gör dig glad och föra in mer sådant i ditt liv. Alternativt tips på saker som kan muntra upp dig en dålig dag.
 
 
Påverkades av full månen / kunde inte sova. Och ätit skamliga mängder avokado den senaste tiden... asså sjuka mängder. Vad händer människa!? ÄLSKAR AVOKADO.
 
 
Skiftat mellan himla massa outfits.
 
 
Njutit av sommarvärmen... ja, känns som sommar. Varit kreativ. Och fått påskpresent av mamma. Heja mig! Och heja mamma! 
 
 
 
Blivit med runor! För att spå i. Något jag tänkt på länge och är riktigt spänd på att lära mig mer om och dyka djupare in i.
 
Använt mina kort, kan inte ens minnas hur många år nu!? Men ett bra tag.
Först nu jag känner mig bekväm att öppna upp och dela med mig av delen av mig själv dock.
Kan tyckas skumt för vissa, men för mig har de varit en extremt personlig sak, som jag gjort för mig själv. Kanske släpper jag in folk mer och mer i den delen av mitt liv framöver :)) 
 
 
 

Postat av: Anonym

Åh! Snälla gör det! Precis beställt min första pendel samt kort, hade vart superkul att höra mer från dig om det! ☺️

Svar: Åh va roligt! Detta gjorde mig taggad :)) Ska skriva mer om de <3
PladderMF

2019-04-22 @ 19:13:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: