En förberedande fas

 
 
 
Vill inte att bloggen ska förvandlas till ännu en kanal av karrär och skådespeleri-grejs BARA. 
Ska försöka få in lite mer vardag igen... dock tänker jag på skådespeleri, typ alltid haha. Och är just nu inne i en väldigt förberedande period så tror de kommer bli mer intressant att följa med senare.
Tog nya headshots för en roll jag DESPERAT vill (SKA) söka.
 
Fick jobbet jag pratade om i senaste inlägget *insert glädjeskutt här* så taggad på de!!
Ska jobba som skådespelare på ett ställe som skapar upplevelse-event. Verkar vara världens goaste arbetsplats och är flexibelt vilket är bra när en ska försöka få in andra potentiella jobb också. Något tryggare och mer långvarigt helt enkelt.
 
Och imorgon ska jag ha första mötet med en ny teater grupp som vi håller på starta. 
Ser fram mot att träffa alla. Många nya härliga människor och kreativa kontakter. Vill få upp oss på scen direkt bara haha. Men processen får ha sin gång :) 
 
Och hädanefter ska jag försöka få in lite mer vardagsbilder. 
De blir mitt mission.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: