ZOMBIELIFE & FRAMTIDSPLANER

 
 
 
Har säkert nämnt tidigare att bredvid min Skådespelar-karriär så jobbar jag även som Zombie. A girls gotta eat.... brains!!!  Vilket i för sig också är ett skådis-gig men immersive theatre är inte mitt mål. De är en fast punkt i tillvaron och något som betalar viss del av mitt leverne. Har jättefina kollegor/chefer och de är definitivt en speciell miljö att spendera sin tid i. Samtidigt får vi ta del av en härlig stund för andra människor. De kommer till oss för att de vill göra något coolt på sin lediga tid och skapa fina minnen tillsammans med vänner. Att vi får skrämma skiten ur dom och höra deras skrik och skratt är härligt. De får även vapen och möjlighet att skjuta oss så de är rätt härligt för dom också, mindre härligt för oss haha.
 
Något som jag är jättesugen på att göra detta året är att åka till Edinburgh Fringe Festival men kommer enbart åka dit om jag åker som performer och får mina utgifter betalda. Har ett möte i veckan angående en produktion så får se vart de landar någonstans. Budget kan skifta oerhört i projekt och att åka dit är dyrt. Samt hårt jobb. Vill inte behöva bli ruinerad för att åka, då känns de inte värt de för min del. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: