LONDON

 
 
 
Idag har utan tvekan varit en typisk dag när universum testat mitt tålamod. Haft sånna otaliga mängder med krångel. Framförallt med kommande resa och flygbiljett... orkar inte ens gå in på detaljerna då de fortfarande inte är helt löst än. Men jag ska komma iväg och saker ska gå vägen.
Blir sur på mig själv när jag låter små saker rubba min balans men jag är människa och något ska jag ju ha att jobba med också. Saker byggs inte eller förändras på en dag.
 
Och känns lite sorgligt att lämna London även om de bara är en kort stund. Varit inne i ett sånt flow när de gäller karriär och vill bara stanna i den bubblan. Den här staden har verkligen vuxit på mig. Har funnits tillfällen jag hatat den och den känts ensam, stor och skrämmande. Men nu omfamnar den mig med värme och jag finner så mycket kärlek och möjligheter här. När jag blickar ut över staden känner jag en stor tacksamhet över att jag få kalla detta hemma. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: