When my hair matches the world

 
 
 
ASSÅÅÅÅ. Höst-feelsen! Känner ni dom!? 

Hade en otroligt varm dag häromdagen då de kändes som sommar men de är fortfarande vackert höstigt med löv och färger överallt trots att de inte blommat ut helt. Och som jag nämnde tidigare inlägg. Inspiration kommer och går. Igår hade jag en sån otroligt inspirerande dag där idéer bara forsade ur hjärnan och de kändes sååå skönt. De dagarna är de bästa. Spelat in film, fotat, jobbat på min film och började spontant skriva på en bokidé. Planen med London var att fokusera på skådespeleri men just nu vill jag hellre skapa material än vara i de. Orkar inte ha fokus och strålkastarljus på mig. Vill hellre sitta ful bakom scenen. Insåg de igår. Hur himla gärna jag ville vara ful. Och då menar jag inte ful som i utseende..(wtf) då skönhet har med perspektiv att göra. Utan bara inte bry mig. Ha sunkiga kläder, gårddagens smink lite utkletat under ögonen, inte reda ut skatbot på huvudet osv. Och sitta i ljuset av en hög stearingljus och bara skriva eller pyssla. And don't give a fuck.
I'm still pretty cause I'm me liksom. We all are. Men ni förstår min poäng. Mer fulhet åt folket. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: