Something wicked this way comes.

 
 
 
Måste jag ens förklara hur taggad jag är på Halloween!? Trots att jag inte planerat något utklädnad eller om jag ska hitta på något. Bara stämningen den här tiden på året är så fantastisk och inspirerande. 
Köpte en pumpa. De hade riktigt bra priser här också, tänker iallafall att de var billigare än Sverige. Ser fram mot att göra soppa och andra pumpagrejer. Fick bra tips av en kompis som jag ska testa :) 
 
Och jag har tagit så mycket bilder de senaste. Nästan för mycket. Hinner inte publicera en bråkdel ens. 
Dessutom, måste hitta en skapar-kompis i London. Eller folk som vill fota, vara med på bild. Oftast bryr sig inte folk vad en pysslar med här men idag gick de upp en kille bakom mig och sa "buu", random. Jag vet. Låter harmlöst också men va rätt creepy med tanke på att jag va väldigt avsides i parken för att få lite privatliv.
Hade varit skönt att ha någon med sig så en slipper fokusera på vart en lägger sina grejer, vilka som är runt en och bara fokusera på de en gör. Sååå. Låt oss kalla de, mission: hitta skapar-kompis. Är de du? Hör av dig.
 
 

Postat av: Lena

Önskar att jag kunde vara din skapar kompis men tyvärr bor jag ju inte i landet även om jag besöker London väldigt ofta haha. Jättefina bilder, vilken känsla! Lika creepy som den där snubben verkar vara.

Svar: Åh okej va synd! Kanske kan vara en tillfällig skapar kompis någon gång :) Hur kommer de sig att du besöker London såpass ofta? Bara semester? Eller har du släkt/vänner här? :) Och tack så mycket!! <3
PladderMF

2018-10-14 @ 14:32:02
URL: http://thelenaelisastory.blogg.se
Postat av: Lena

Jag älskar staden och sedan älskar jag musikaler också så åker dit och ser på dem :D

Svar: Åh okej förstår :)) Va kul!!
PladderMF

2018-10-24 @ 19:03:50
URL: http://thelenaelisastory.blogg.se/
Postat av: Lena

Har du sett någon musikal där?

Svar: Nej inte än tyvärr!! Men de är definitivt på listan :))
PladderMF

2018-10-27 @ 19:13:12
URL: http://thelenaelisastory.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: