Ska bara andas.

 
 
 
Uppdatering. 
 
Jag och min hjärna har varit i ett konstant krig sen vi föddes men i periodsvis är de lugnt, periodvis är det kaos.
Just nu har de varit extra rörigt. Fokus hamnar på fel ställen. Får inte gjort de jag vill. Trampar vatten. Tvivlar på mig själv. Blir arg på mig själv för att jag lägger fokus eller energi på helt fel ställen istället för något som faktiskt ger något. Men sen så studsar jag alltid tillbaks. Får mycket energi och motivation. Så jag försöker påminna mig själv om att nuvarande känslor är temporära, precis som allt annat är. Saker kommer och går. Känslor kommer och går. 
 
Ofta blir de som får lida mitt skapande och fokus på arbete. Vilket suger då de är de som är prioritet i mitt liv.
Men saker ska aldrig tvingas fram. När tiden är rätt, då kommer de. Så tillsvidare, ska bara andas.
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: