Magkänslan

 
 


Pratade i telefon med min vän och nämnde att jag INTE vill göra något kreativt. Att jag är SÅ trött på de och behöver en paus. Direkt efter samtalet såg jag mitt nyinköpta fejk blod och tänkte... kanske jag bara ska testa de lite... den röda klänningen kan ju bli fin till.... Och nu när jag ändå är täckt med röd färg... ska jag inte ta några bilder på de då!? Vore synd att inte göra de när jag ändå har grejerna på liksom!? Och så blev de. Så går de när jag absolut inte ska göra något kreativt. På den positiva sidan. Är redo för både Halloween och Jul på samma gång. Kan gå smärtfritt mellan de två högtiderna. Ingen märker något.
 
Har förövrigt tagit en paus från allt de senaste. Varit lite lost i mig själv och mina egna tankar. Känt att jag behöver ha lite tid för mig själv och tänka igenom saker. Vi är alla lite lost mellan varven. Måste få vara de.
Sen slår vi tillbaks med full kraft igen. Nya insikter osv. 
 
Ska förövrigt på en intressant föreläsning idag som handlar om Intuition. Jag är en strong believer i magkänslan. Tyvärr ignorerar jag min egen för ofta. Men den brukar stämma och leda oss rätt så kanske detta hjälper mig att lyssna bättre på min egen i framtiden! Brukar du lita på din magkänsla/intuition? 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: