SOLO: A Star Wars Story

 
 
 
Såhär såg de ut när vi var på premiären av SOLO: A Star Wars Story.
 
Mitt liv just nu är KAOS och tid är något jag har lite av. Slängde därför ihop en random outfit bara. Men jag gillar, tyckte de vart nice. Funderar på att utveckla den. Hade tygbitar som jag bara satte på ovanför och kanske eventuellt kan sy ihop dom så de blir något coolt. Men som sagt brist på tid - prioriteringar. 

Och filmen då? Absolut inte den bästa men är alltid lika tacksam över att få färdas tillbaks till världar jag gillar. Fanns vissa episka moments, de måste jag säga dock. Och skådespelaren som spelar Lando, Wow. Han lyckades fånga de charmiga slisket perfekt. Så imponerad.
 
 
Har ni sett den? Vad tyckte ni? :) 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: