Slottsskogen

Dagar som dessa. Behöver flera. Var i slottskogen för att köra lite 'Method Acting' då jag ska spela pingvin framöver. Klappade getter, fick massa sol, träningsvärk och annat gött. Bilderna får snacka för sig.
Hur goa är dessa!? Behöver en get i mitt liv.
Pingviner <3 
Vårkänslor så in i helvete. Älskar de här.
Så sjukt coolt ställe. Slottsskogsobservatoriet. Måste dit till hösten för att kolla på stjärnorna.
 

Postat av: Mogge

Verkar vara ett riktigt häftigt ställe det där :D Påminner mig om att jag måste gå till Stora Holmen här i Örebro och hälsa o klappa på alla djuren dom har där :D Klapphagen har får, kalvar och minigrisar :D Gnagarhuset har kaniner och marsvin :D

Svar: Åh låter mysigt! De tycker jag att du ska göra :))
PladderMF

2018-05-10 @ 03:02:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: