Järnvägssällskapet

 
 
 
Bilderna ovan är från en annan dag då jag var på Öppet hus hos Bergslagernas Järnvägssällskap. Älskar som ni vet gamla saker och tycker tåg är en himla trevlig och fin grej. Fördes även tillbaks till min barndom när jag utbrister "vad gott de luktar här" varpå min mamma svarar "de luktar diesel". Måste ha att göra med att jag spenderade mängder av tid på pappas bilverkstad som liten. Eller att de tappa mig som barn. Något vart knas. Blev även glad och inspirerad av att vara i den miljön med tanke på de entusiaster som driver föreningen. De lägger säkerligen ner mängder av tid på att underhålla och driva men tjänar säkerligen inte mycket på de. Och gör de ändå för att de har en stor passion för tåg. Fint. Lyckades även tjuvlyssna och höra någon av dom säga "Fotograferna är dom absolut värsta" och jag både höll med och kände mig otroligt träffad. Men sen skaka jag av mig de och gick för att ta ännu mer bilder ;) 
 
 

Postat av: Emilia Sjödin

Wow vilka bilder!

Svar: Tack så mycket!! :))
PladderMF

2018-05-02 @ 12:27:11
URL: http://emiliasjodin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: