Drömmer sig bort

gumo.se
 
 
Som sagt. Jag nämnde tidigare något om upplevelsestress i samband med sommar. Vädret ger mig både solsting, allergi och sabbar mitt arbetshumör vilket ger mig enorm stress. Och jag vet, klaga, klaga, klaga. That's how I feel tho. Kommer bli så mycket bättre när allt jobb är klart och jag åker till London. Då kommer jag kunna släppa strssen. Just nu försöker folk dra ut mig på andra äventyr vilket gör att jag har svårt att hålla fokus på de jag borde. Och hur konstigt de än låter så får de mig att längta till kallare och mörkare väder. Vinter. Snö. De är så typiskt. På sommaren vill jag se filmer om vinter och på sommaren älskar jag att se sommar. Vore otroligt mysigt att åka på någon skidsemester till sälen denna vinter. Boka någon stuga och ta med hela familjen. Har tänkt tanken tidigare men de krävs planering god tid i förväg så de är lätt att de inte blir av. Så kanske skulle försöka boka något över jul/nyår detta året? Vore sjukt mysigt. Sladda ner för någon backe, pulsa i djup snö, dricka varm choklad i stugan framför en brasa. Skulle faktiskt kunna tänka mig att åka till Sälen även nu på sommaren. Älskar berg och vackra landskap i alla former. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: