Världen måste se

 
 

Den här dagen startade utan högre förväntningar och förvandlades till en fin dag.
Jag visste att jag skulle fotografera inför ett pågående samarbete (mer om de framöver) men trodde brist på tid/inspiration skulle förstöra de hela. Sen hitta jag alla dessa fantastiska miljöer, statyer och spännande saker. Kände mig inspirerad. Mamma kom förbi med värsta lyxiga lunchen helt oväntat. Mat är glädje. Gratis mat som leveraras hem till en helt spontant är ren jävla lycka. Därefter hade jag och teaterkollega möte där vi försökte bena ut information om föreningar, pengasökande och planering inför gruppens kommande föreställning.Vi prata om framtid. Att inte spilla tid. Att världen måste få se oss. All kunskap och kreativitet som bor i oss.   
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: