Premiären av #delameddig

En blandning av dramatiker, skådespelare och publik under kvällens premiär.
 
 
 
Ska börja med att hylla mig själv faktiskt. Så glad att jag tog mig igenom den där dagen. Den började sämst. Mådde så otroligt dåligt. Var dock tvungen att ta mig igenom arbetsdagen på något sätt, har inte råd att sjukskriva mig liksom. Räknade minuter. Istället för lunchrast lade jag mig och sov. Visste att jag skulle på teater på kvällen så efter jobbet tog jag värktabletter och sov så länge jag kunde innan jag drog till Los Angered. Ville verkligen, verkligen, verkligen inte missa premiären. Men på något magiskt sätt tog jag mig dit ändå. Först såg vi föreställningen och sen var de efterfest och premiärskålande på andra stället. 
 
#DelaMedDig dig består av flera olika historier inbakade i en. Var så stolt över min vän som har skrivit en av dessa historier! Och grymt jobbat av alla andra medverkande! Rekommenderar er att gå och se den. Ni kommer inte bli besvikna! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: