Första Mars

Bild är inte från idag. Still cold as fuck tho.
 
 
 
Välkomna till Mars-månad år 2018. We made it. 
 
Dock tycker jag att Mars borde betyda några plusgrader. Jag kräver inte många, men några. 10 minus liksom, vad i helvete!? Min lägenhet är så fruktansvärt kall att jag måste sova fullt klädd för att inte frysa ihjäl. Längtar efter vår. Någon som kan fixa? Vore schysst.
 
Denna vecka har förövrigt varit KAOS. Haft världens sämsta planering, massor att göra. Knappt sovit, knappt ätit. Har jobbat tidig morgon för att sedan stressa vidare till allt annat. Nästan vart tvungen stanna hemma då ALLA kläder ligger i tvätten och ingen tid för tvätt. Lagrats berg av disk då jag inte hunnit diska. Har fått köpa mat och käka i farten. Hemma sent, upp tidigt. Asså ni hör, de låter inte hälsosamt....
 
Idag ser schemat ut såhär: Upp klockan 7 för att jobba. Dra på möte om kulturstöd. Direkt vidare till Teatern. Ska även hinna träna in en Monolog till teatern, när? Och när jag ska hinna klämma in maten? Någon som vet? Jag vet inte.
 
Slut på klagosång. Nästa vecka ska jag planera mer realistiskt.Tid för mat, tid för återhämtning. Ligger ju en ständig press på en att vara den där supermänniskan som klarar allt. En press jag sätter mig mot, därför ogillar jag när jag faller in i mönstret. Måste finnas luckor av vila och reflektion där en kan ladda om. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: