Vad har hänt sen senast? 1/2018

Här kommer en liten sammanfattning av de som hänt de senaste utom någon som helst ordning...
(Kameran på min mobil har blivit kass så därför dokumenterar jag inte lika mycket just nu) 
 
 
 
Var med i en kortfilm som tävlar i Göteborgs Filmfestival #minuten. Blev väldigt spontant då jag fick förfrågan av Katerina kvällen innan. Sedan filmade vi tappra människor tidigt på morgonen i kylan och de blev kalasbra.
Tror filmen kommer dyka upp på Youtube framöver.
 
 
Var på repititionen av Underkastelse. Gick därifrån med många frågetecken om jag ska vara ärlig. En monolog som utspelade sig i Frankrike år 2022. Handlade om en väldigt patriarkal man vid ett universitet samt om de muslimska broderskapet som tagit makten. För att sammanfatta rätt hårt.
 
 
Film/myskväll tillsammans med Sara. Slutade med att vi började lattja med utklädnader, typ som vanligt då.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: