Kreativt flow

 
 
Såhär pigg och kry kan en se ut en tisdag förmiddag. Och jag gillar de. Har märkt att ju mer opolerade och uppstyrda bilder jag tar desto mer flow har jag/får jag. Hoppas på att behålla detta flowet och kanske dra ihop en photoshoot till helgen igen. Vi får se. Har lite tankar och idéer. 
Och vad händer idag då kanske ni undrar? Säkerligen inte, men jag tänker svara ändå. Ska först köra kombinerat möte och middag med Filip. Så som vi brukar. Sedan ska stora delar av Teater Chill till Stadsteatern och kolla på Motherdog där en av våra medlemmar är med. 
 
I övrigt kommer jag mest jobba den här veckan och skrota runt i chill-kläder som en jävla zombie. 
Har någon slags extensiell kris också... (som om de vore något nytt. haft det sen sommaren -91 egentligen) känner att jag behöver göra/testa något nytt. Något meningsfullt. Tips!?
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: