Jag vill inte va en god människa

 
 
 
I nuläget mår jag rätt upp och ner så jag bestämde mig för att radera både Facebook och Instagram på min mobil. När en mår bra så tycker jag de är fine men i längre period så blir det jobbigt att KONSTANT sålla mellan död, politik, frukostar eller annan onödig info om människors liv. Som människa och framförallt som kreativ och ambitiös person blir det lätt stressigt att se andra inom branschen som gör massa coola jobb eller lyfter fram hur goda människor de är som gör gott för världen. Och alltid viktigt att andra vet vilken god människa du är. De är ju allt som räknas, eller hur? 
 
Själv känner jag varken för att va en god människa eller att pressa ur mig något kreativt. Jag vill grotta ner mig i sängen med min katt och 20 liter glass framför en serie. Sofia, over and out. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: