Jag är en flyttfågel

the wind of change.
 
 

Spännande saker är i luften. Förändring. Äventyr. Har under en längre tid känt att jag trampat vatten. Staden som tidigare gett mig så mycket känns numera tom. Därför kommer jag när mitt lägenhetskontrakt går ut att lämna GBG. Men vart!? Har velat mellan Gotland och London tidigare och därför sökt jobb på båda platser (och även andra) för att maximera mina möjligheter. Om nuläget inte ändras kommer jag om bara några månader (!!!!!) att flytta till LONDON.
Är både nervös och överlycklig över detta haha. De där oskrivna bladet är spännande men också fullt av ovetskap. Vad kommer hända? Hur kommer allt praktiskt lösas? Hur kommer jag må? Kommer jag trivas? Men livet är så sjukt kort och jag vill inte missa chanser för att jag var osäker, för bekväm eller vänta på den "rätta tiden" som sedan aldrig kom. Livet är nu. Och i värsta fall kan jag bara flytta hem igen ju. 
 
Såhär ser planen ut: Tänkt att jag ska stanna ca 3 månader till en början. Kommer bo och jobba hemma hos en familj. Min lediga tid kommer jag använda till att landa en agent, gå på auditions, lära känna staden och bara kolla på massa kultur / träffa människor. Om jag efter dessa 3 månader (som jag ser som min prövotid) trivs jättebra kommer jag skaffa mig ett eget place och stanna längre. Som de känns just nu kommer jag inte bli kvar forever men vem vet. Finns mängder andra platser jag vill uppleva också. Ska tex söka till Vancouver film school framöver så får se vart livet tar mig helt enkelt...
 
 
Oavsett kommer NI få hänga med på dessa äventyr via bloggen! ♥
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: