Jag är eld

Att leka är det bästa som finns.
 
 
 
Det har varit en fin söndag. Inte en söndag som alla andra. Började till exempel morgonen med att klä mig till prinsessa för att sen möta upp Sara och åkte till Supermarket där vi fotade hela förmiddagen. Vi var lite oroliga att personalen skulle slänga ut oss men det gick bra faktiskt. Vi såg nog rätt snälla och harmlösa ut. Sen fick jag stressa hem som en galning för att byta om och äta medan Indra (min katt) bestämde sig för att glatt slicka i sig min youghurt när jag kolla bort. Hoppade sen på vagnen och drog på danslektion i Popping. Det var sjukt svårt ändå. Vissa föds ju med rytmen och känslan i kroppen. De gjorde inte jag. Men de var kul att testa faktiskt. Dans och teater går mycket hand i hand så det är bra att utveckla den sidan mer. Avslutade sedan kvällen med fika tillsammans med mina sisters in crime, de tre elementen som vi numera kallas. Jag, katy och Kien. Katy svarade snabbt att jag är eld. Kände mig sjukt empowered. 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: