Årets första grillning + Mål 2018

 
 
 
Välkomna till andra sidan årsskiftet, hur mår ni idag?  Hur spenderade ni er första dag? Själv, som den maniska grillaren jag är invigde jag 2018 med att grilla trots regn, blåst och kyla. Låt oss säga att de var upppiggande iallfall. Nu hoppas jag på ännu fler grill-äventyr runt om i världen, fast gärna lite varmare då.
Här kommer några saker som vore att nice att bocka av efter årets slut..
 
 
 
MÅL / SAKER JAG VILL GÖRA 2018: 

- Regissera och producera min kortfilm
- Flytta till London eller Gotland 
- Teaterföreställning med Teater Chill
- Skriva/regissera en musikal 
- Resa till något nytt ställe 
- Vara med i en utländsk produktion
- Var ute i naturen, ha mer prestationslös tid
- Rida på islandshästar
- Utforska min spirituella sida
- Bryt mönster, var spontan, testa nytt 
- Sök till Vancouver Film School 
 
 
HAR NI NÅGRA MÅL FÖR 2018? :) 
 
 

Och såhär vart resultatet för 2017.
 
YES: Starta nytt band, Fota modellbilder, Arrangera mer spelningar, Flytta. 
NO: Ta körkort. Resa mer. Rida. Mer samhällsengagemang. Knipa en större roll i en serie/film. Återträff med skolan
 
 

Postat av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter som bra mål för 2018! Speciellt att flytta till London eller Gotland. Älskar Gotland, bästa platsen man kan bo på. Lite ledsen att jag var tvungen att flytta för att plugga!

Svar: Ja verkligen! Kan förstå att de kändes ledsamt att lämna men Gotland finns ju kvar som tur är :) En behöver dra iväg på nya äventyr ibland också.
PladderMF

2018-01-03 @ 13:40:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder

Svar: Tack!! :)
PladderMF

2018-01-03 @ 14:20:04



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: