Jag har skrivit kontrakt!

 

HEEEEEEJ.

Ledsen för tystnaden. Det är intryck och nytt hela tiden. Måste ta in allt. Och vad har hänt sen senast!? 
De vart stressigt här på slutet då jag visste att jag skulle flytta ur mitt dåvarande boende men inte visste vart jag skulle hamna därefter. Och om jag ens ville vara kvar. Saknad till Sverige fanns. Att bo i ett land där en vet hur saker fungerar och språket kommer utan att en behöver tänka är så himla skönt. Här måste jag anstränga mig mer, hela tiden. Lära mig, förstå, tänka. Meen... när flytten var nära och jag insåg att jag eventuellt måste åka hem kände jag stress. Jag vill ju inte åka hem!? Jag är ju inte klar här än. Då blev de en himla fart med att hitta nytt boende. Bostadsmarknaden här är galen. Allt går fort fort fort och är dyrt dyrt dyrt. Dessutom finns det mängder av folk som vill lura en. Bara att sätta igång då hehe!? Åkte och kolla på ett ställe häromdagen men magkänslan sa nej. Alldeles för krågligt att transportera sig. Bestämde mig istället för att stanna kvar på min sida av stan där jag känner mig hemma nu. Kontaktade olika agenter och bestämde möte med en på morgonen för att få se två olika bostäder. Tanken var att se fler på eftermiddagen. Men trots att första rummet är minimum och typisk London-standard så lockade området och magkänslan sa kör. Gångavstånd till Themsen så kommer kunna njuta av mysiga promenader vilket är sjukt värt. Vill helst inte hamna på någon stökig gata med barer och uteliv liksom utan så naturnära de går i en storstad haha. 

Summan av detta stökiga inlägg. Jag har skrivit på kontrakt och flyttar in imorgon!!!! 
Kommer bli kvar i London MINST ett halvår nu. Den tanken är galen. Hade ett kortare boende innan då jag hade möjlighet att dra om jag vantrivdes men nu är jag uppbunden och livet i London kan börja mer "på riktigt".
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: