BIRTHDAY GIRL - 27

 
 
 
Så igår blev jag 27! 

Och de märkliga... jag började skriva på engelska. För seriöst, jag spenderar all vaken tid med att prata engelska nuförtiden, inte så konstigt!? Så.. borde jag skriva på engelska också? Eller fortsätta på svenska?
Jag hade vilket fall som helst en väldigt fin födelsedag. Saknar såklart familj och vänner där hemma lite extra en dag som den men de var fint att bli bombad med kärlek via telefonen.
 
Har som tradition att ta födelsedagsbilder. Brukar ofta innehålla ballonger. Och idag bestämde jag mig samma dag för att göra de. Hade inte ens tänkt tanken. Och rent spontant tänkte jag... vart FAN hittar jag ballonger i denna stora stad? Ju större stad desto större utbud kan en ju tänka. MEN ju större stad desto svårare att hitta är mer rimligt tänk faktiskt. Jag gick till flertal affärer och kollade. Frågade även personalen efter tips på andra ställen. Tillslut fick jag mina ballonger iallafall och de är otroligt hur snabbt en kan vänja sig vid något...
att jag bor med gångavstånd från denna utsikt över tower bridge och the shard är egentligt galet!! Men nu är det min vardag. Tänk om någon hade sagt de till mig för bara ett år sedan. Hade trott dom var galna. Seriöst.
 
 

Postat av: Joanna-livet med psykisk ohälsa

Grattis

Svar: Tack så mycket! :)
PladderMF

2018-08-14 @ 19:31:20
URL: http://www.joannahalvardsson.se
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott

Svar: Tack!! :)
PladderMF

2018-09-22 @ 10:59:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: