Allt sitter i kläderna?

 
 
Kan ni fatta... jag hittade den här klänningen i en second hand-butik för 6 pund!? 
Helt galet. Jag är så glad över att jag köpte den och att den passade. Gjorde en chansning då jag aldrig prova den på plats trots att de är barnstorlek. Thank god for big kids, lol. 
De är en speciell känsla när en tar på sig en maffig klänning med lager eller med längd. Kläder som fladdrar i vinden osv. Så fort Anna klänningen kom på ville jag skutta omkring, leka och skratta. När jag tog på mig mina vanliga kläder sen blev jag mitt vanliga apatiska jag haha. Sammanfattningsvis? Jag borde ha mer prinsessklänningar på mig, de resulterar i mer glädje för mig och för min omgivning. 
 

Postat av: Agnes

Så vacker! Perfekt för frömmiga fotograferingar ju! :D

Svar: Tack!! :) Eller hur, så himla glad, världens fynd!!
PladderMF

2018-08-31 @ 11:12:08
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: