Vad har hänt sen senast? 4/2018

 
Den senaste perioden har varit intensiv. Jobbat på två jobb, arbetat med föreställning både som skådespelare och med marknadsföring samt är mitt uppe i en flytt där de mesta av mina ägondelar ska hinnas säljas, skänkas och tas hand om. Åker till London snart. Hinner typ inte ha något socialt liv, allt fokus är på jobb och så. Men de är så jag vill ha det också, jag älskar att jobba och skapa. 
Sagokväll. Älskar dessa nätter med levande ljus. Behöver mer lugna stunder att koppla bort övriga livet med.
Teater Chill blev inbjudna att medverka i en inspelning med VR-kamera i Gårdsten. Vi vart 3 stycken från gruppen och fick hänga med massa gymnasiekids. Efter inspelningen gick vi till en vacker utkiksplats.
Träna på mitt selfie-game innan jag skulle springa till vagnen. 
Platsen jag spenderar 4 dagar i veckan på. De blir mycket fika på teatern.
 

Vad har varit det bästa?
Produktivitet. Gillar när saker inte står stilla.
Och att framtiden just nu är ett enormt oskrivet blad där alla möjligheter finns.

Vad har varit det sämsta? 
För mycket stress och grejer som virvlat i huvudet.
Brist på sömn.
 
 
 

Postat av: Viktor Högnäs

Vad fint inlägg :)

Svar: Tack :))
PladderMF

2018-04-20 @ 15:44:45
URL: http://www.nouw.com/viktorhognas
Postat av: Mogge

Du är så fin! :D <3 London kommer närmare :O Sjukt spännande och kanske lite skrämmande samtidigt antar jag ? eller bara spännande :D

2018-05-10 @ 02:55:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: