THE PHANTOM OF THE OPERA

 
 
 
Igår tog bästa Sara med mig på "The phantom of the opera" och de kändes otroligt lyx. Går en hel del på teater då jag är inne i den världen men bara varit på operan en gång tidigare. Kan inte släppa hur bra de var igår, kör alla låtarna på repeat idag. Så vackert och begåvat geomfört. Jag brukar vara duktig på att hitta saker att kritisera men denna gången kan jag verkligen inte. De va perfekt.
 
Innan de började hängde vi ute i solen och käkade mat. Fortfarande lite kyligt ute men lyckades ändå få lite vår-feels. Fiskmåsarna betraktades med skräckbladad förtjusan..
 
 
Fiskmåsen: ATTACK! 
 
Efter föreställningen drog vi på äventyr i stan med en engångskamera. 
Ska bli så spännande att se bilderna när de framkallas :') 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: