Vad har hänt sen senast?

 
Hösten brukar vara den mest kreativa och produktiva tid för mig. De märks.
Många spännande saker händer och jag har många idéer som ska väckas till liv framöver..
Vi var som sagt på Standup-Workshop och de taggade mig att fortsätta att testa vingarna.
Någon gång under detta året ska jag upp på klubben och testa på riktigt. Löfte till mig själv. Först och främst måste jag skriva riktigt grymt material, sen är de bara att köra. 
Teater chill första dagen på Film-workshopen med Vancouver Film School / Studin.
Värsta mysiga campingbilden bland buskarna, haha.
Vi fick spela in en film på en minut. En film i ett helt stycke.
Utan klippning, redigering osv. Såhär fint såg mitt skådespeleri ut när jag precis ska kissa i en hink.
De har blivit mycket gruppbilder den senaste tiden haha. 
På första bilden var alla deltagare på Workshopen som inte hunnit gå hem ännu. På andra bilden har vi vår teatergrupp/Teater Chill och lärarna från Vancouver Film School.




REFLEKTIONER/TANKAR
 
- Att i en sån här svår tid, med bortgången av min far så tänker jag inte tilllåta mig själv att tänka på vad jag saknar utan fokusera på vad jag har och göra något värdefullt av tiden. Att vara kreativ och skapa saker är mitt liv och jag tänker fokusera på de till hundra procent.
 
- För att nå framgång måste en också försätta sig i möjligheter till framgång. Inget kommer hända för att du sitter hemma och väntar. Vill du bli författare, skriv. Träffa andra som skriver. Gå på kurser, gå på bokmässor, samarbeta med andra osv osv. Att nätverka är allt. 
 
- Fick en så himla fantastisk komplimang igår angående mitt skådespeleri och jag blev så varm i kroppen. 
Så jag tänkte att jag ska skaffa en vacker bok där jag samlar inspirerande/stärkande saker folk sagt till/om mig och skapa min egen pepp-bok. Kan jag kolla i den dagar jag inte är på topp och kanske hitta motivation.
 
 
 

Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg med tips på hur en kan ha en egen halloweenfest med utklädnad och allt? Hittar bara tips för spökvandring :(

Svar: Jo! Finns liiiite tips uppe på bloggen nu :)
PladderMF

2017-10-29 @ 19:01:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: