I'm looking for someone to share in an adventure!

 
 
 
I'm looking for someone to share in an adventure!
 
Natur, äventyr och sagor får mig att må så in i helvete bra. Så himla svårt att hitta likasinnande bara. Människor som har lika livlig fantasi och behovet av att springa runt i naturen som jag. Eller att med kläder och livsstil låta sig slungas tillbaks i tiden. Kanske ordna en medeltida middag eller skjuta pilbåge i skogen till exempel. Så här springer jag runt och letar efter andra äventyrare och sagoälskare! Vart är ni?
 
 
 

Postat av: Anonym

Samma här! Så himla svårt att hitta, särskilt om en inte bor typ i Stockholm känns de som? 😂

Svar: Eller hur!! Visst är de ://
PladderMF

2017-10-09 @ 07:19:00
Postat av: Anonym

Finns det ens andra runt Göteborg/Trestad typ? Who knows haha

Svar: Jo, de tror/hoppas jag!! De har kanske gömt sig ute i skogen någonstans haha :) Gäller att hitta dom bara!
PladderMF

2017-10-10 @ 19:39:19
Postat av: Anonym

Kan ju inte bara vara vi i hela Västergötland? 😂 Säg till om du hittar nån så man vet vart man ska leta hehe

2017-10-11 @ 11:34:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: