Vad har hänt !?

 
Kör någon variant på veckosammanfattning nuförtiden. Klarar inte att köra de så uppstyrt som innan.
Earth Sucks.
 
Skulle på en dans-workshop med Halloweentema som hölls av min vän. Slutade dock med att jag hoppade över då jag inte mådde så bra, trots att jag ändå lagt ner viss möda på att spöka ut mig.
 
 
Var på Halloween på Liseberg tillsammans med Teater Chill. Två av våra medlemmar jobbar på Liseberg och hade fixat gratis inträde/åkpass till oss. Hade en helt fantastisk dag med dessa. Finare människor går inte att finna. Och jag var en katt. Meow. 
 
 
Har haft världens Tolkien-cravings den senaste tiden. Måste, måste, måste köra ett maraton snart. Se både Hobbit och Sagan om ringen-filmerna. Kommer bli översvämning, kommer gråta floder
 

 
 
På gång: 
 
 
De är så typiskt mig.... "Åh, jag har så mycket att göra, orkar inte...."  och sen startar jag något nytt istället för att reda ut allt annat. Jag och en från Teater Chill har pratat om att starta ett filmkollektiv där vi ses, spelar in film, gör övningar och utvecklas tillsammans. Och nu är vi på gång, ska bara få klarsignal att vi får tillgång till lokalen och sen kör vi. Förhoppningsvis redan i veckan.
 
Nästa vecka är det Casting Workshop och jag har fått en text som jag ska lära mig tills dess.
Aningen stressigt, men mycket kul kommer de bli. 
 
Reflektioner: 
 
Jag kan gilla en positiv mängd stress, att saker är på gång, bollar är i luften och hjärtat slår lite fortfare.
Men när stressen övergår i ångest. Då är den de absolut giftigaste 
 
Lojalitet. Ju äldre jag blir desto viktigare blir det för mig. Något som satts på prov denna veckan och inte levt upp till kraven. Jag har mycket hellre få människor i mitt liv som jag kan lita på fullt ut än massa osäkra, energikrävande sådana. Och jag har faktiskt för många bra människor i mitt liv för att plats för dåliga
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: