Ge mig snö vid sjö!

 
 
Vet att jag är tidigt ute kanske men har ni några planer för jul och nyår ännu? Halloween är precis över och har varit riktigt awesome men jag börjar redan fundera på nästa högtid. Och jag är faktiskt trött på höst och längtar efter snö. Hösten som egentligen är min favoritårstid annars känns färdig för i år. Känner för att typ strunta i julafton och allt firande i år och bara hoppa över det helt och hållet. Livet känns konstigt nog ändå och att fira denna familjehögtid känns mest jobbigt faktiskt. Vet inte om de kommer kännas bättre att strunta i det heller men. Hade jag fått välja hade jag hoppat på första bästa plan och bara lämnat Sverige för något härligt, varmt ställe men jag har inte ekonomin för de just nu. Kanske får dra på en spontan resa inom Sveriges gränser istället... Hänga vid någon mysig sjö, se något ställe jag inte sett förut. Har för vana att hålla mig till kusten så kanske ska uppleva inlandet för en gångs skull. Småland...  Jönköping, Tranås och Linköping där har vi en rutt. Lagom långt bort från Göteborg. Får bara ragga upp någon med körkort och bil som är villig att frakta runt / hålla mig sällskap. Någon frivillig?
 
Firar ni jul? Hur och var kommer ni fira isåfall? 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: